Undrar ni över gräsklippningen i år?

I år väljer vi att bara klippa ett fåtal av våra gräsytor. Detta för att vara med och öka den biologiska mångfalden vilket gynnar både blommor och djur. På samma gång minimerar vi utsläppet av bensin samt minskar elanvändandet.

Se gärna artikel i tidningen Land:

https://www.land.se/djur-natur/darfor-ska-du-hoppa-over-grasklippningen/

Mvh
Styrelsen

Relaterade inlägg

BRF Melodin

Grannsamverkan juni

Information från polisen gällande grannsamverkan under juni. Sista som publiceras denna väg, framöver finns det i appen. Grannsamverkan juni Hälsningar från lokalpolisen Huddinge via din

Läs mer »

Denna webbplats använder cookies. Genom att fortsätta använda denna webbplats accepterar du vår användning av cookies.   Läs mer